yää,iloveu :*

Alla inlägg under november 2010

Av mikaelaas - 19 november 2010 15:57

Hejsan alla ! 
Börjar med att säga förlåt, för att jag inte har bloggat på evigheter !
Men jag  har helt enkelt haft fullt upp    
Nu ska jag packa väskan sedan bär det av hemmåt till pappa.
Vi höres ! / mikaela 

Av mikaelaas - 16 november 2010 16:25

Hejsan allihopa !   
Idag har det inte precis varit min turdag...
Redan innan jag kom till skolan hade jag halkat 5 gånger. Och hela dagen har jag halkat 8 gånger. Lika läskigt varje gång !   
Men dagen har varit bra iaf. Har kollat lite på datorn nu och snart ska jag på dans. Ja, om jag kan vara med . Jag har fortfarande världens blåmärke sen i torsdags, det är helt lila och konstigt !
Jätte konstigt.... Nu ska jag gå och ta på mig ett par strumpor och sedan åker jag iväg  

Av mikaelaas - 15 november 2010 16:41

 Så va e på gång. Ledarna i världen dom vill vänta tills i mon. 
Tror att man kan stänga av och bara starta om.  
Men vi verderar livet så vi följer inte dom.
Så va e på gång. Jag frågar. Så vad e på gång.
Tiden rinner ut men ingen samarbetar här.
Alla vill till toppen och vill göra karriär.
Vi vill ut i rymden men stjärnonrna finns här.
 Yo, hey
Vill du se stjärnor så ta dig en titt omkring,
vem e de som bestämmer om man blitt nånting ?
Jakten på frmagång och succe gör människa blind,
Livet är större än matriella ting. 
Du har inget att bevisa för dom.  
Bli aldrig nånsin en kopia av nån.
När dom vill visa deras väg, så kan du hälsa att vi följer inte med. 
 Så va e på gång. Ledarna i världen dom vill vänta tills i mon .
Tror att man kan stänga av och bara starta om.
Men vi värderar livet så vi följer inte dom.
Så va e på gång . Jag frågar. Så va e på gång.
 Tiden rinner ut men ingen samarbetar här. 
Alla vill till toppen och vill göra karriär.
Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här.
 Världen är liten men klyftan är stor. 

Ensamhället råder och tystnaden gror.

Så man känner en dystrare ton, ingen respekterar livet.

Ledarna dom kommer men dom går igen.,

och någonstan förlorar människan mot snåljåpen.

Men då väljer du en mision som börjar gå mot den

Sluta leta efter toppen för du står på den.  

 Så va e på gång. Ledrna i världen dom vill vänta tills imon. 

Tror att man kan stänga av och bara starta om.

Men vi värderar livet så vi följer inte dom.

Så va e på gång, jag frågar, så va e på gång.

Tiden rinner ut men ingen samarbetar här.

Alla vill till toppen och vill göra karriär.

Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här.

 Allt du äger är ingenting värt,

 Om du inte väljer vad du har kärt.

Och ditt hus är aldrig nåt hem, 

utan kärlek är du alltid tomhänt.

Allt du äger är ingenting värt,

om du inte väljer vad du har kärt. 

Och ditt hus är aldrig nåt hem,

du är alltid tomhänt. 

 Så va e på gång.  


Jag tycker ALLA ska lyssna på denna låt ! 

Om du lyssnar på texten så är den grymmast.
/mikaela :)<3 

Av mikaelaas - 15 november 2010 15:31

  Idag slapp jag gå till skolan för jag fick skjuts av marielles pappa. Jätte sjysst av dem.  Tack så hemskt mycket !
Sitter och kollar på p h nu och skrattar så himla mycket åt en, asso gud. cp ?
Och så garvar jag åt en annan sak oxå, men sak samma.
Jag är fett stolt över mig själv för jag har gjort en grej som jag ALDRIG skulle ha vågat annars, men skit it,
Har ni tänkt på att jag är jätte ointressant ? Jag är ju dötrist... 
 Men skit it, hare bra ! /mmikkis

Av mikaelaas - 14 november 2010 17:51

Hej alla ! 
Grattis världens bästa pappa på farsdag !
Och så är det Emil och Emilia idag så jag o han har namnsdag idag oxå !
Vart en liten rund tur idag med familjen. Gick runt och kollade lite :p
Så åkte vi ner på stan, där det blev lite shopping.
Bl.a en födelsedags present till min bror som fyller år på torsdag. 
Och en tröja till mig ! :)  

   så ser den ut ( inte bästa bilderna menmen...)
Nu ska jag gå och vara social    , /m 


DAGENS :
  : min nya tröja :), att ha namnsdag
  :  att snön håller på att försvinna....

Av mikaelaas - 13 november 2010 15:53

Hejsan !
Kom precis hem från att ha handlat godis. Hahaa, jag handlade för axakt så mycket som jag hade   .
Nu ska jag fortsätta kolla på eva&adam och äta lite godis    , heheeh.
Ha det bra ! mikkiss     


bara för att jag älskar choklad !   

Av mikaelaas - 13 november 2010 11:38

Här kommer några låttips som jag tycker att ni ska lyssna på !


Bubbly-Colbie Caillat
Ironic-Alanis Morissette
Stop and stare-OneRepublic
Somone new- Eskobar
Need you now-Lady Antebellum
Trasig-Kapten Röd
Stjärnorna finns här-Kapten Röd
Gubben i lådan-Daniel Adams-Ray



Ge tips ni med, så lägger jag till dom i listan ! :)

Av mikaelaas - 13 november 2010 10:09

  
bara för attt jag har kul ! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards