yää,iloveu :*

Alla inlägg under december 2010

Av mikaelaas - 31 december 2010 14:14

Ja, som sagt, idag är det årets sista dag  . 
Och Eva har precis hjälpt mig att fixa håret, ska bara sminka mig och byta om sedan är jag redo för kvällen/natten ! 
Ni får ha en bra dag och en bra start på det nya året ! 
pussss  / mikaela ♥

just nu    

Av mikaelaas - 28 december 2010 20:18

förlåt för den dåliga uppdateringen, har helt enkelt inte orkat blogga ! hah -.-


Vi har äntligen jullov  !! hahaha, (och har haft det ett tag också  menmen)
Det har redan varit julafton och jullovet har bara svishat förbi, men än är det lite kvar. Och snart är det nyårsafton vilket jag tycker suger ! -.- 
ja, här kommer några av mina julklappar som jag fick i fredags/lördags : 
2 pyjamasar (1 hos mamma, 1 hos pappa)
2 hårborstar (^^)
ipod touch, (jag vet fortfarande inte hur det stavas -.-)
pengar
headset
hårfön
sen vare massa små saker oxo som jag inte orkar skriva.  hehh, :D
Men ni får ha det bäst ! det kän hända att jag inte bloggar förrän 2011 !!!!!! :D:D, hahh 
men pussss så länge / mikaela    

Av mikaelaas - 21 december 2010 17:34

shaaaa ! , kom precis hem från stan, va där med marielle och anni och köpte julklappar   . Hahaa, fast jag hade liiiiiite beslutsångest ibland. ...   
HAhaha, och när marielle skulle köpa nån typ chokladboll t anni, och hon  sa inget när vi stod först i kön, och jag o marielle bara kolla på henne, o tillslut sa jag: Ja anni, vad va det du skulle ha ? hah, och anni peka på den o massa sånt. Och han i kassan till marielle bah:  jahaa, du betalar, du måste ju vara rik ! (typ)
Och sen gick jag ut, fast jag råkade tjonga till dörren för hårt så den åkte in i väggen och det lät jätte mycket, och sen gick jag så snabbt jag kunde bort därifrån,  och så kolla jag bak o såg marielle vika sig dubbel av skratt o hon ramla nästan. Fast jag trodde fan verkligen att butiksägaren skulle komma ut o skälla ut mig typ   . hehhehh ...
Vi höres ! / M 

Av mikaelaas - 20 december 2010 16:27

shaaa , ! har precis kollat klart på robinson, jag missade det i lördags då jag var nere på IP och åkte skridskor,m som inte alls var kul utan bara kallt.

Men nu har jag iaf kollat och Erik vann   !
haha, han har jag hejjat på , (fastän han hade värstaste fulaste frisyren i början) .

Och så har jag gjort en julklappslista ( vad alla ska få i julklapp). För jag är så glömsk att jag skulle glömt någon person isf   , hehehheheh ! 
Jao, ni får ha det bra ! /M

Av mikaelaas - 16 december 2010 17:02

Helllu    ! 
Kom precis in efter att ha varit på stan med anni. Ah, hahaha.
Och på stan träffade vi emil och hans mamma o syster.  Och herregud va lika emil o hans systar va ! Shit, jag blev alldeles skrattig !   . hhaha. 
Sen skulle jag köpa julklappar men jag orkade inte för jag visste inte vad någon ville ha    ganska segt, menmen , !
Nu ska jag hitta på ngt vettigt, vi hörs ! /mikaela :) 

;o

Av mikaelaas - 13 december 2010 20:33

idag hade vi elevens val och jag hade english house med lisa, ellen, cornelia och massa fler. Men det va iallafall skit tråkigt. Fast vi hade ju kul   ,(asso jag fattar att om fattar för jag fattar knappt själv när jag skriver det). 
Men ah, sen gick jag och marielle hem och när vi va typ hemma kom det en gubbe fram t oss o sa t mig: Du måste ha en sjal .  Usch, jag höll på att dö ! , seriöst, faan vad läskigt det va ! , usch ! :(:( Usch, j*vla pedofil ! 
Ah, men vi höres imorgon ! Ha det ! /mikaelaas ♥ 

Av mikaelaas - 12 december 2010 13:24

Idag har jag danuppvisning, shiit va tråkigt ! 
Och fan, jag hatar sånt, stå på scenen inför ca. 1000 pers. Nej, inte min grej. 
Och jag hatar hela alltet, själva dans grejen liksom. Nej, gillar det icke   .
Men nu ska jag  ta och äta lite sedan åker jag till bombardier ...
Ha det bra ! / mikaleaa   

Av mikaelaas - 11 december 2010 15:23

Hej, sitter här och pluggar matte + chattar med marielle på msn    .
Faktiskt ganska bra för då får man lite hjälp :p .
Nu ska jag plugga vidare så hörs vi senare ! /m
            

Ovido - Quiz & Flashcards