yää,iloveu :*

Alla inlägg under januari 2011

Av mikaelaas - 31 januari 2011 19:36

sitter i soffan & kollar på 'halv 8 hos mig' , kan fan inte gå ! Har seriöst världens träningsvärk i typ jumskarna från när jag och pappa åkte skidor igår. Vi åkte fan till skärsjön, sen hem & lämna Joel, sen åkte jag&pappa till skärsjön igen, och sen till Lappland & sen hem igen. As jobbigt !
Vi höres // M 


alla addar, mikaela-s98

Av mikaelaas - 31 januari 2011 19:08

9/30 (30%) - Below Average (90-100)

Let's face it. You are not very good with this, or you are simply having a bad day.

Better luck next time!



Av mikaelaas - 31 januari 2011 16:11

Shoo, sitter här o kollar på room raiders sen blire disaster date love it ;)

hehh, studiedag imorgon fetans kul. Då ska jag göra läxorna, troja ;)
Och förresten så har jag skaffat skype nu, mikaela-s98 (fulaste namnet men vem bryr sig?) hahahah, näerå men addaa ! (a

C ya // M 

Av mikaelaas - 27 januari 2011 17:36


Alla barnen vinkade åt presidenten förutom Inger, hon pekade finger. 

Alla barnen vinkade åt presidenten förutom Inger, hon pekade finger. 

Alla barnen blev innebrända utom Dan, han var pyroman.

Alla barnen fiska utom göte, det var han som var flöte

Alla barnen tittade ner i vattnet utom Bengt, för det var honom som de andra hade sänkt.


ofta inte kul? ni bara måste kolla på fler! 

http://www.allabarnen.com/historier/

Av mikaelaas - 27 januari 2011 16:34

Shoo bre, sitter här med bror min och kollar på teve   

Körde fotboll på gympan, va faktiskt kul    spelar fairplay på torsdag.  OCh vi kommer möta min bror då ! hahaha, kulkul ;)
 Och som rubriken lyder så har jag gjort klart nyhets läxan nu  (ingen gör engelskan i vår klass) . 

Och förresten så kom mina två tröjor i går (ni kan se dem i inspiration) 

Vi höres ! / M

   

     

några bilder från förra helgen när jag & mamma var ute o fotade 

;o

Av mikaelaas - 26 januari 2011 15:15

bara jag som nästan dör? fyfaaan vad läskigt ! 

http://www.youtube.com/watch?v=QfZItov1BUo


alla modiga kollar !!

Av mikaelaas - 25 januari 2011 15:33

men tjenixen  
Sitter och kollar nyheter tills fredag, heh, bäst att börja nu annars glömmer jag...
Jaah, sedan ska jag på dans''   
Men nu ska jag titta vidare // M    

Av mikaelaas - 21 januari 2011 16:14

shaa, hej, ja jag vet inte men jag tror jag har överenergi. & jag vill fan va lite död ett tag nu ! sähäääääär pinsamt ! :§
Ja, fredag idag, med andra ord, helg ! o shit, va sköönt :p
Men vi höres senare/M <3  
    
fjärde i tolfte två-tusen-tio ! puss pårejj ! ;*

(förlåtförattjagärsåhäärfeg...)

Ovido - Quiz & Flashcards