yää,iloveu :*

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av mikaelaas - 4 januari 2011 14:22

Hejj, i förrgår åkte jag med mina kusiner till min farmor och sov där en natt, sedan åkte vi till Västerås. När vi kom fram åkte vi och körde skridskor o sen hände det typ inget, förutom att jag var överlycklig för man kunde gå in på msn/bdb/facebook på min ipod    Sen kolla vi på ishockey Sverige mot Ryssland. Och Ryssland vann på straffar :( 
Men jaja, idag har vi kollat på min kusins match, fast han kunde inte vara med för han har brytit tummen. Men det var i alla fall Mjölby-VIK Och (självklart) vann Mjölby! Ganska överlägset också, 12-1 . Snacka om att jag kommer reta Emil nu. Alltså, Emil var med och spelade. Ja, sen gicck vi "barn" och åkte skridskor sen åkte vi hem och nu har alla åkt iväg! Men jaja, jag har ju min ipod att fippla med så jag kommer i alla fall INTE ha tråkigt! 

 

från matchen, foto: Martin

förresten, vad tycker ni om den nya headern?

Ovido - Quiz & Flashcards