yää,iloveu :*

Alla inlägg under december 2010

Av mikaelaas - 11 december 2010 13:49

Hejsan ! Igår va det idol final och jay vann . 
Jag tror jag ville attt minnah skulle vinna men jag vet inte    .
Fast jag somna så tidigt igår så jag hann inte se röstningen, men spela roll :D
Men iallafall. Igår hade vi typ nobelmiddag på skolan och alla sexorr fick servera. Det va kul men jag blev typ förvirrad hela tiden och så :p . Och när jag och olivia inte hade något att göra sen vek vi servetter  ! haha, men det va faktiskt kul , !Och sen på kvällen webbade jag och alexander :D, haha, jag vågade inte sjunga i början men sen så :p
Och idag har jag och mamma varit och handlat julklappar, eller jag har handlat och hon har följt med, eller tvärtom ! vet inte :)
 nu läser jag skvaller och lyssnar på musik :) /mikaelaa :)
 jag älskar dig !   


  :  jag har lyckats koppla in min webbkamera ! 
  :  min mobil, den är soppig ... :/

Av mikaelaas - 8 december 2010 16:49

jag hatar dig fan alldeles för mycket ! 
Ja, jag är uttråkad arg och skitsur, alldeles för sur tror jag. Jag känner att jag behöver skratta men jag kan fan inte det tror jag ! , och så har jag sabbat allt, och jag är skitledsen för det. Du var så mycket för mig, ! i still love you ! <3
Men jag kan inte göra ngt längre, det är bara att vänta och sedan bli alldeles jätte ledsen och falla ihop och gråta asskitjätte mycket !  Men sådant är livet, visst ? 
Men jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer älska dig ! , för~all~tid ! 

Av mikaelaas - 6 december 2010 18:57

Jag kom på en grej som hände idag faktiskt ! , världens roligaste ! 
Hahaa, jag, filip och marielle fick sluta 10 min tidigare idag, fast filip skulle vänta på axel, och på nått sätt så stannade jag och marielle kvar också.  
Hahaa, så kasta filip en snöboll på marielle, så skulle hon gå bort, så ramla hon, så hon låg ner på backen  ! HAHa, fyfaan, va kul d va !
Haha, det såg ut som om hon fick en snöboll på sig och sedan ramlade ! haha, aah, det låter inge kul men det va d ! :D hahaah

Av mikaelaas - 6 december 2010 17:42

Jag har inte bloggat på jättelänge, men så är det ;)
haha, men, jag kommer inte blogga varje dag. Typ 1 gång i veckan bara kanske .

4 december, jag älskar dig !     
Ja, mer har inte hänt typ, faktiskt, förutom d där ^^     . 
Nu ska jag göra engelska läxan till imorgon   , blääö . hatar läxor..
Men ni får ha det bra ! / m 


  :  Vi måste ha vattenkammat hår imorgon på dansen :(:(:(, usch, FAN ! 
  :  
behöver jag säga mer ?    

Av mikaelaas - 2 december 2010 16:10

Idag vart det att "leka" med lisa. Fast nu har hon precis åkt   , 
När vi skulle hem ville lisa gå förbi vid felicia och krama henne en sista gång   , så då gjorde vi det fast felicia var inte hemma så vi fick vänta ett tag. Och felicias plastmamma blev arg på mig för att jag inte hade knäppt jackan ... , haha.
Men sen när felicia kom så visste hon inte att vi va där så det skulle bli en överraskning , men hon kände igen min väska och vantar     hehe . 
Men felicia är knäpp   ! , hon vill inte åka till thailand..., seriöst ? :o konstigt...
Men iaf, nu ska jag göra något vettigt ! haha, /mikaelaa    

Av mikaelaas - 1 december 2010 16:57

Sitter här och garvar. Varför får ni icke veta. mophahaha. 
Och oskar tycker jag är gammeldags :(
Nä nu ska jag göra engelskan :(:(:(, blää, Hejdåå ! 

Ovido - Quiz & Flashcards