yää,iloveu :*

Alla inlägg den 11 november 2010

Av mikaelaas - 11 november 2010 14:50

not ?
Jag vaknade 6.45 och gick upp 7.18, asså hallå ? Jag skulle möta Felicia kvart i åtta. Men jag blev liiiite sen men spela roll. 
Våran lärare kom hem från thailand igår så vi skulle haft henne idag. Men nåt av hennes barn va sjuk så vi fick ha vikare, igen .
På 10-rasten hade vi snöbollskrig och jag blev pulad av axel och filip ( dom ska få hämnd, JA). Inte spec. kul ...  Fast på 12-rasten va jag och Felicia ute och lekte i snön, då när jag skulle sätta mig på knä, då slog jag i knäet i ett sandlådshörn, och det gjorde så ****** ont !!!!!!! AOOOO . Sen hade vi idrott, men jag var med på den :), asso seriöst, det kändes som om det brann i knät !!! asso i
Nu ska jag kolla på p h  men ni får ha det bäst ! / mikaela    


DAGENS:
  : (fortfarande) snö !!!
     : knän och sandlådshörn ! 

Ovido - Quiz & Flashcards