yää,iloveu :*

Alla inlägg den 30 november 2010

Av mikaelaas - 30 november 2010 15:53

Kom precis på att det är sista november idag, för imorgon är det 1 december ! 
Ja, det blir väl kul ändåå så ! ;)
Igår va jag med felicia och vi va på stan och sedan kollade vi på film.
När vi skulle äta på donken träffa vi pappa så han fick äta m oss :D
Sedan åkta vi buss hem till felicia och då kollade vi på REMEBER ME  as bra ! Rekommenderas verkligen !  (y)
Sen skulle hon på träning så jag stack hem. Och efter maten åkte jag och mamma med marielle (o hennes pappa o mamma) till viksängsskolan på nåt informationsmöte. Jag o marielle va ägigast, fattade ju allt ! , haha ;)
Men de där rimmen i ma/no salarna va seriöst, hahhaa ! ! om man läser tyst förstås.... :D hehhee, som jag inte gjorde   .
Men man, sånt e livet, eller hur !?  

Ovido - Quiz & Flashcards